maandag 27 april 2015

Koningsdag! 👑

Koningsdag.. Nog steeds verspreek ik me, ik zeg soms nog steeds Koninginnedag😳

Als eerste echt sorry ervoor dat ik ongeveer een week niks heb gepost, ik had het best wel druk ondanks mijn verkorte lesrooster. Maar ik zou proberen meer tijd vrij te maken zodat ik meer kan posten. ;)

Mijn Koningsdag begon als een dilemma, ik had met 2 vriendinnen afgesproken maar het was wel apart van elkaar (jaja, ik ben echt slecht in regelen) ik dacht eerst dat het me nooit meer ging lukken om met hun allebei af te spreken maar uiteindelijk is het toch gelukt! :) 

Als eerste was ik met Isabelle, we hebben een stuk op de braderie gelopen maar het is daar altijd zo ontzettend druk, ik liep iedereen op de voeten.. Haha. We hebben suikerspin gekocht en ik was even naar een supermarkt gegaan (de jumbo) om mijn snoepcollectie te vergroten.. Nee grapje maar mijn snoepverslaving is soms echt te erg. De helft van mijn geld gaat altijd uit naar eten, maar het is zo lekker.😍

Toen ik thuis kwam zag ik dat mijn zusje 'Jaden van 3 jaar' een  frozenballon had gekocht, ik vond hem wel schattig. Maar mijn zusje liep naar buiten toe en liet hem wegwaaien, jullie weten vast al wel wat er is gebeurd hij kwam niet meer terug haha, ze gelooft nog steeds dat hij naar Amerika is gevlogen. Ik moest nog met mijn andere vriendin Chiany afspreken dus besloot ik maar een nieuwe voor haar te kopen omdat ik het echt zielig vond. Jammer genoeg was er geen frozenballon meer dus heb ik maar één van hello Kitty gekocht, iedereen die daar liep zat me echt aan te kijken van wat ben jij aan het doen.. Maar i don't care.. Haha. 

Voor de rest heb ik niet meer zoveel gedaan omdat de dag echt heel snel voorbij ging. Morgen moet ik weer naar school toe. Sorry dat dit niet zo'n lang bericht is, maar dat komt doordat het echt al heel laat is en ik echt moet gaan slapen. Want mij  kennende verslaap ik me morgen weer haha. 

Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad! 

Xx Maylin

1 opmerking:

  1. Haha lief van je dat je een nieuwe ballon voor Jaden hebt gekocht! Ik zag je nog! Een tijdje geleden stond Jaden in een spiderman pakje voor de deur zooo lief<3 Het was leuk om te lezen! Lieefs

    BeantwoordenVerwijderen