dinsdag 12 mei 2015

Schiermonnikoog

Hey allemaal,

Wow, ik heb echt al een tijdje niks meer geschreven, ik moet nog een beetje wennen dat ik mijn dagen moet inplannen.
Laatst heb ik iets over 13 facts about me geschreven maar toen ik het had gepubliceerd was hij zomaar weg, ik beloof dat ik hem er binnenkort weer op zal zetten.

Afgelopen zondag was het moederdag, normaal gaan we altijd naar mijn opa en oma hun huis toe, maar dit keer waren ze op het eiland schiermonnikoog dus zijn we daar gezellig naartoe gegaan met de familie. :)
Ik laat jullie in plaatjes zien hoe ik mijn dag heb doorgebracht, ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden.




















Eerst gingen we met de boot naar het eiland, het was echt super lekker weer dus ben ik een tijdje op het dek gaan zitten.




















Toen gingen we met de bus naar mijn opa en oma hun huisje rijden, ze zaten midden in de duinen en het was echt een heel schattig en lief huisje. Jammer genoeg heb ik er geen foto's van gemaakt.




















Op een duur wouden mijn 2 broertjes (Menyanyi en Mareechi) een stukje gaan fietsen, mijn opa zei dat er een oude bunker stond waar je in kon kijken dus zijn we daar als eerste naartoe gefietst. Deze foto ziet er niet echt spectaculair uit maar binnen was het heel erg donker dus daarom kon ik daar geen foto's van maken.




















Toen we bij de bunker waren geweest zijn we naar de vuurtoren gefietst, voor de vuurtoren zat het strand en oh wat heb ik me daar vermaakt haha, er waren hele hoge golven en ik vond het helemaal geweldig haha.

We gingen om 8 uur in de ochtend ongeveer weg van huis en we namen de boot van half 10, jammer genoeg gingen we met de eerste boot in de avond weer naar huis, de terugweg zijn we nog even langs de mac gereden. En jammer genoeg moest ik de volgende dag weer naar school na een weekje vakantie. Maar ik vond het wel heel erg leuk om al mijn vrienden weer te zien.

Hebben jullie ook een leuke vakantie gehad ?

Xx Maylin

3 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! En je haar is zo ontzettend mooi<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog meer nagenieten van het eiland? Zie ook eens www.schierweb.nl!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog meer nagenieten van het eiland? Zie ook eens www.schierweb.nl!

    BeantwoordenVerwijderen