donderdag 14 mei 2015

13 fact About me!

Hey lieve lezers, vandaag ga ik 13 feiten over mezelf vertellen ik vind dit echt heel moeilijk om allemaal te verzinnen, maar ik hoop dat jullie het leuk vinden!

1. Ik wil later naar een kunstacademie, je zou nu vast denken dat het over schilderen gaat maar dat is niet zo:) het is een academie waar je beter leert zingen en waar je verschillende instrumenten moet bespelen. Mijn droom is echt om iets met zingen te doen en ik hoop echt dat het ooit gaat lukken.


2. Ik durf geen lucifers te gebruiken, echt heel erg dit maar ik vind het echt eng haha.

3. 'S avonds kan ik nooit vroeg slapen maar de volgende ochtend kom ik mijn bed niet uit, waarschijnlijk hebben wel meerdere mensen dit dilemma. :P

4. Ik wil later meedoen aan expeditie robinson, het lijkt me echt supergaaf om mee te maken.

5. Ik ben echt heel erg bang voor wespen, het liefst ren ik meteen weg.

6. Ik hou zo superveel van de films: Remember me, Dear John en The last song, ik kan ze wel duizend keer opnieuw bekijken.

7. Ik slaap meestal met een kruik (behalve in de zomer).

8. Ik kan niet leven zonder muziek, ik luister vaak naar covers en schrijf af en toe ook eigen liedjes met mijn keyboard en gitaar.

9. Toen ik klein was ben ik over een put gestruikeld (lach me alsjeblieft niet uit haha) ik heb er een litteken aan over gehouden maar die zit gelukkig onder mijn kin. :)

10. Ik kom zoveel te laat overal, als ik zeg dat ik wegga ga ik meestal pas over een kwartier, hopelijk komt er een dag dat dit overgaat want het is soms echt vervelend.

11. Ik heb een klein beetje smetvrees niet met erge dingen, alleen ik kan er niet tegen als iemand uit hetzelfde glas als mij drinkt want er zijn zoveel mensen die het weer terug spugen en dat vind ik niet zo lekker.

12. Ik heb volgend jaar examens, ik ben best wel zenuwachtig maar Biologie en Natuurkunde laat ik vallen dus dat is al een last minder, ik heb voor de vakken Duits en Geschiedenis gekozen omdat ik daar wel goed in ben.

13. Ik ben moeilijk in mensen loslaten als ik bijvoorbeeld met mensen op vakantie ben dan vind ik het echt heel erg moeilijk om ze dan weer te missen voor een hele lange tijd.

Zijn er ook feiten die bij jou passen?

Liefs Maylin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten